Tuesday, October 26, 2010

buruk nye blog aku ;(

baru tau wat bende nie memang memenatkan..huhuhu...ntah la,cam fed up je nak ade blog nie,ye la...kene update segale...tapi tak pe kot...ilang sket bosan nie....tapi memang tak larat kot...haiyaa...
cm ne la kan orang boleh ske wat blog nie...nak kene tulis panjang-panjang...nak kena cntik kan plak tu.haih....memang jadi keja la nampak nye...kihkihkih.....hidup mule tak tentu arah nie,tak tau nak mule dari mane....tak tau nak mule kan cite ape...tak tau nak post kan topik ape...okey2...mule ye......!!!

entah la kenape aku ase tahun 2010 nie paling tak best,paline wat aku sedih....tapi nak wat cm ne,aku kene tempuh jugak la nampak nye...2010dah nak beransur menutup kan tirai nye,lagi sebulan lebih lagi....
pastu hadir plak tahun 2011...waahhh....teruje nye aku ;) bukan ape.....mengharap kan 2011 adalah tau yg istemewe biar lah sket pon,janji tak macam tahun nie...huh....!!!sakit sangat nk tempuh.....

tahun 2010 la aku putus cinte...aku ade masalah ngan stdy...sume punce dari diri aku sendiri,memang tak boleh nak salah kan sape-sape la ;( amboii...sedih nye kan....
tak tau la nak cite kat sape lagi...alhamdulillah,aku bersyukur sangat...ade roomate yg sangat best n baik hati...ble aku susah,ade je yg mmbantu....takpe la,biar la korang tolong aku ciput pon....tapi aku nak korang tau,aku hargai korang....thank all my friend..love u all ;)

asal lak bangun pagi tadi ase hypo plak...selalu nye tak cm tu,tak kan sebab kurang  makan kot...hehehe
tak ase nye,tak kan la sebab tidow lame sangat plak...haa,yg tu cm betol je...!! kahkahkah...

menulis blog nie boleh meningkat kan kemahiran aku menaip lak kan...hahaha,ye la...dah boleh taip laju-laju....kalau dulu...nah..!! ambik,taip keje cm siput kot...lalalala.....bese la,bende baru kan...
tulis bende merapu cm nie mmg la boleh je laju,kalau taip assgment...terkedek-kedek.....nak tengok maklumat tu,nak tengok maklumat nie...hurmmm....macam2 la....

tahun depan dah sem 5...haa,sem 5 tau...dah nak kene stdy hard...no play2..ye la,tahun 2010 nie aku banyak main ahh....!!!!! tak fokus kat hidup aku nie ha,ishh...........nak jadi ape la aku nie kan...cite-cite bak jadi nurse,kang jadi bende lain lak....dah la ade habit baru,nak snap picture je...bak kate kumbang aku...."cik pizah nak jadi gappa kew" hahaha....mesti tak pernah dengar kan..."gappa" tu ape....gappa tu adalah sejenis makanan,hikhikhik.......e,eh...silap la...bukan makanan..tapi photographer la....amboii,cm tu plak kan...
hehehe....tu la habit baru sy,nie tengah kumpul duit plak....nak beli camera...yeaahh....!!! moge-moge tercapai la hajat sy nie....AMIN...!!! ;)

tahun depan jugak la...umor dah 21....e,ceceh....dah besar sy nie haa,dah boleh kawen....waaahhh....pikirsal kawen lak,lmbat lagi la...banyak lagi impian belom tercapai nie haa....doa2kan la ye..number kosong dibelakang 2 sy tu akan sentiase berubah.... 20,21...then 22 n seterus nye....hurmmm,excited nye nak besar...nak matured...nak tinggal kan zaman remaje cepat-cepat....nak ade kerjaye n life sendiri...yg penuh dengan makne...amboii...banyak nye angan-angan sy nie...haih...!!! xnak la angan-angan mat jenin...nak jadi kenyataan...!!! hehe ;))

No comments:

Post a Comment